Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı nst de sancım çıktı ve doktorum erken doğum olabilir dedi 34+1im bu arada. Şikayetlerimi söyledim gerçek sancılar bunlar dedi bebek doğarsa küvöze girebilir buradaki yenidoğan yoğun bakımı tadilatta deyip Bahçelievler medipole yönlendirdi normalde ben Sefaköy medipolde takipliyim. Bebek iyi rahim ağzı da sınırın bi üstü dedi ve şeker hastasıyım aynı zamanda.Şuan oraya gidiyorum hangi doktoru tavsiye edersiniz yardımcı olur musunuz