Deryamira Kızlar geçende yazmıştım adetim 9gün gecikti 3gün önce kan testi yaptım negatif çıktı bugün hala adet olmadım kendim evde test yaptım 2çizgi çıktı biri çok silik galiba hamileyim bu geç döllenme olayı oldu sanırım bende
Nnazli1996 Deryamira aynn canim benimde silik çıkmıştı kan testo yaptırdım gebelik testi yani send yaptir emin ol kanda cikiyo hem kesinleşir
Pcoslubiranne Deryamira gebelik kanda daha erken cikar idrar da daha gec. siz yine kan verin belli olmaz.2.cizgi hemen ciktiysa vardir ama bekledikten sonra ciktiysa buharlasma cizgisi deolabilir.
Deletedmom831 Deryamira Hayırlı olsun canım benimde 7 gün geçmiş o kadar ki görünüyordu çizgi cok silikti yani cok dikkatli bakımca görünüyordu sonra bebeğim 2 ay turundu düştü canım 👍🏻
Haticekubra Deryamira yeni olursa biri silik çıkar çizginin ama o testlerin bozuk olma ihtimalide var en güzeli kan vermek
Sidelya Deryamira benim idrarda çok net çıktı kan verdim negatif çıktı 3 gün kala adete doktor çok erken tekrar gel dedi. Adetim 3 gün gecikti şimdi de cuma günü kan vermeye gitcem tekrar. Önce idrarda da çıkabiliyomuş
Gzmsnl 5-6 defa test yaptım 1-2 kez silik çıktı sonrasında hemen kan testi yaptırdım negatif çıktı. 3 hafta sonrasında 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim silik çıktıysa hafife alma hamile olabilirsin bikaç hafta bekleyip tekrar test yap derim ☺️