Dillloooo 36 haftalık gebeyim. İç çamaşırım 2 gündür ıslanıyor. Az önce bi ayağa kalktım kilottan eşofmanıma geçmiş. Islatmış yani belli. Akıntı mı yoksa sızı mı ? Normal devlet hastanesi var evimin in yanında oraya gitsem anlarlar mı?
Ek1908 Sızıntı için test yapıyolar o şekilde anlaşılabiliyo sonucuda hemen belli olan bi test eğer gitme şansınız varsa vakit kaybetmeden gidin içiniz rahat etsin