Tuba-M55 Silaybooo123 ilacın ismi coledan ise standardı günde 3 damla, ilacın ismi devit-3 ise standardı (50.000 için) 9 damla
Suhiss Silaybooo123 gebelik bitene kadar kullanacaksiniz demir d3 folik asit sonuna kadar kullaniliyor
beyhan3678 Bana damla şeklinde değil de ilaç olarak verdi ama başından beri çok midemi bulandırıyor ve kusuyorum doktora söyledim bunu ama mecbur kullanacaksın
Telasli_anne_adayi Bana 9 damla olacak şekilde verdiler sağlık ocağından ve bebek doğup 3 aylık olana kadar kullanacakmışım ben küçücük ekmek parçasına damlatıyorum mide bulantısı yapmıyor
Anneeadayi3 Srfe01 benim 10 damla şeklinde ben suya damlatıp içiyorum başka türlü yağ gibi geliyor midem bulanır
Suhiss Srfe01 benimki biraktirmadi imom omega kullanmaya devam ediyorum decavitle dönüşümlü olarak, icinde folik asit de var