Tugcetsn Selam kızlar İlk gebeliğimde doğumum suyumun gelmesiyle başladı. Şimdi ikinci gebeliğimi yaşıyorum tekrar suyum gelerek mi doğum başlar yoksa sancı vs. İle mi ?
Yagizinannesi_ Tugcetsn Nişan gelebilir, sancı olabilir suyu hastanede patlatabilirler bissürü seçenek var 😆
minikfasulyeannesii Tugcetsn Ben ilk hamileliğim de suyum gelmişti 2. de nişan denen şey geldi simdi yine test yaptım çıktı yarın kan vercem bakalım hayırlısı.
Tugcetsn Yagizinannesi_ bunları bende biliyorum sadece merak ettiğim ikinci doğumunu yapanlar doğum serüvenleri ilkiyle aynı şekil mi başladı
Yagizinannesi_ Tugcetsn Dediğim gibi her türlü olabilir ilk normal olup ikinci sezeryan olan bile var her gebelik farklı sadece suyum gelir diye odaklanmayın
vezozcan Tugcetsn asla bir olmuyor akışına bırakmak lazım ben ilkinde şiddetli sancılar çekmiştim o şekilde doğum başlamıştı ikincidede suyum gelmişti şuan üçüncü nasıl olacak bakalım