Merhaba hanımlar aranızda nifty testi yaptıran var mı yakında ücreti nedir acaba benim daha önce bir düşüğüm olmuştu patoloji sonucunda bebekte down sendromu çıkmıştı bugün Dr kontrolümde Dr a söylemiştim düşük olduğunu bebekte down sendromu çıktığını oda bana nifty testi önerdi 11. Ci haftada çağırdı Dr onericem falan dedi