29 olduukkkkk 🎉 Kızlar önceden sadece göbişim vardı şimdi karnımın yanları da şişiyor bebek büyüdükçe. Daha çok hissetmeye başladım kızımı, harika bi duygu değil mi 😍 Hazırlıklar büyük oranda tamam, hastane çantasını iki üç hafta sonra yapmayı düşünüyorum. Aldıklarımı içine koyacağım bir şey yok zaten. Odası, kıyafetleri, eşyalarının çoğu hazır. Bebeğimi bekliyorum 😇😇😇