Çok fazla görüş var ben direkt yüksek miktarda şeker verildiği için ön yargılıyım yaptırmadım o yüzden ama günlük şeker takibi yapıp not alıyorum şeker ölçüm cihazı aldım. Şeker çıksa da çıkmasa da hamilelik döneminde bebis için sağlıklı beslenmeliyiz. Yine de kimseye yaptır veya yaptırma demem hiç 😌