Merhabalar Bilkent şehir Hastanesi’nde takipliyim. 22 haftalık hamileyim. İlk doğumum sezeryan muhtemelen bu da sezeryan olacak. İlk dogumu özel hastanede yapmıştım. Bunu Bilkent de yapmayı düşünüyorum. Bilkent şehir Hastanesi’nde sezeryan doğum yapıp memnun olan ve olmayanlar arkadaşlar bu başlik altında tecrübelerini yazabilir misiniz.