ozkangulkilic Kızlar Yenidoğan bebekler için genelde mustela öneriyorlar ama çok çeşit var illa ki mustela mi olmalı ? Ben e bebekten araştırıyorum baby me gibi e bebekte çok daha uygun ve yorumları da güzel urunler var hiç kullandınız mı ? Ne önerirsiniz
yenidenanne34 ozkangulkilic 4 yasindaki ogluma hep baby me kullandim gayet memnunum icerigi temiz bi sampuan. Simdi bide organik serisi çıkmış oda tertemiz yeni dogacak bebegime de baby me tercih edicem
Bennureyla ozkangulkilic ben incia alacağım. doğal içerikli ve hesaplı olanı o . Baby me içeriğini bilmiyorumm. Bakayım iyiyse o da olur. https://www.instagram.com/muhendisinoglu?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=ZDNlZDc0MzIxNw== Şu sayfada incelenmiş birçok şampuan içinde ne var diye tercihinizi ona göre yapabilirsiniz
zberay ozkangulkilic sebamed papatyalı yeni doğan için . Ben onu kullandım kokusu o kadar hafif ki bayıldım
Sevcan62 Mustelaya alerji geliştiren bir cok bebek var ben ilk olarak bilindik şampuanları alıcam dalin ve ya uni baby alerji geliştirirse değiştiririm 😊
Mommytwice2 Dalin aşırı kimyasal çocukluğumuzda ki gibi değil çok kurutuyor. Küçük bir şampuan almanızı öneririm çünkü bebeğin alerjisi olabiliyor ziyan olmasın. Ben linoladan memnun kaldim
07Tugce Bennureyla ben de incia almayı düşünüyorum göz yaktigina dair yorumlar gördüm yenidoğanda Böyle bir problem yaşadınız mı acaba