Yaser27 Ben bu gun gitdim Zubeyde hastanesine doktor sadece muayine ucreti aldi bakti kan tahlilleri icin 400 ve 500 tl civarinda rakam soyledi cok pahali oldugu icin yaptiramadim simdi 2 haftam var dusunuyoruz bakalim nasil yaptircam devlet o kadar cokmu para ister bende aile hekimi yok nasil basvuru yapa bilirim aile hekimi icin?