Alesh Kizlar selam gecen hafta gittigimde doktor bu resmi verdi ama ben kese goremiyorum oklar icerisine almis biseyi. Gec dollenme sanirim demisti bana 6+1 di bunu cektigi gun. Bu sekilde ultrason kagidi alan varmi ?
Zeyneppx Alesh ilk defa bu kadar karanlık ve net olmayan bi ultrason kağıdı gördüm üstte kalsın arkadaşlar yorum yapar ☺️
Rabiul Alesh ultrason kağıdı kötü ölçtüğü şey kesenin boyutu geç döllenmedir dediğiniz gibi 6+3 de kalp atışını ve bebişi görmüştüm herkeste aynı olacak diye bir şey yok sonuçta
Alesh Zeyneppx vallahi bende oyle. Cok ilgili bir doktor degildi zaten. Acaba diyorum renk ayarlarini mi yapmadi. Siz kese gorebildiniz mi kagitta ?
Zeyneppx Alesh yani doktorun işaretlediği alanda evet kese var yoksa boş niye işaretlesin ki 🥰içini rahat tut bebeğim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin
Alesh Rabiul haftasonu ozele gidecegim. Yani en azindan gec dollenme isede kac haftalik oldugunu soyler en azindan. Cunku bu doktor hicbirsey soylemedi ultrasonda da birsey yazmiyor