Mehmetars Kızlar son 12 günüm kaldı üçüncü normal dogum yapanlar üçüncü dogum daha mı kolay oluyor ikinci dogumum biraz zor oldu korkuyorum
RedFlower Mehmetars benimde 3 cü doğum olacak daha var benim doğuma normal doğum du ikiside. Ama benimde ikinci çok zor oldu biraz kiloluydu ikinci ondan oldu galiba. İnşallah 3 cü kolay olur diye umuyorum
Zhra42 Mehmetars Kolay oluyor ama kişiden kişiyede değişiyor benim 3610 gram doğdu 3.çocuğum zaten hastaneye gittiğimde 8 cm açılmam vardı çocuk yukarıda olunca 1 saatte doğum yaptım kolaydı
Emosss51 Mehmetars benim 2 ayım kaldı inşallah kolay olur. İkinci doğumum çok kolaydı sancıyı evde çektim hastaneye gittiğimde 9 cm açılmam vardı direkt doğuma alındım 10 dk da doğurdum. İnşallah bu da öyle olur.
Nur3955 Mehmetars ben 4cuyu yapıcam inş üçüncü kolay oluyor bende artık tecrübeli oluyorsun bilinçli ıkınma ve nefes ıle çabuk çıkıyor çocuk
Mehmetars RedFlower inşallah kolay dogum olur sizinde dogumdan sonra yazıcam size özellikle moral için
Mehmetars Zhra42 inş bizimde kolay olur ikinci dogumumda suyum evde geldi hastneye gittim ebelerde cok kötü davrandılar dogumda travma yasadım resmen cok dikişim oldu
Mehmetars Zhra42 inşallah yani bu kadar mı tesadüf olur iki dogumumdada aynı ebeyle dogum yaptım ikisindede travma yasattı bana
Zhra42 Mehmetars Allah Allah zevk mi alıyor ki öyle yaparak benim farklıydı 1 tane ebe ile doğurdum ben saolsunlar iyilerdi
Mehmetars Emosss51 zaten sancıyı hastanede çekmek ayrı bir stres benim ikinci dogumda suyum evde geldıgı için hastaneye gittim hemen 12 saat hastanede sancı çektım cok stres oldum
Mehmetars Zhra42 ikisindede aynı ebeye denk geldim ikisindede travma yasattı su an psikolojik olarak gercekten dogumdan korkuyorum
Olivia Mehmetars Mehmetars ben üçüncü doğumu yaptım acilmam hemen oldu fakat zordu çünkü bebeğin kafası yukardaydi ve inmiyodu 8 cm acilmam vardı hala kafası yerlesmiyodu bu yüzden biraz zor oldu . Sana tafsiyem bol bol yürüyüş egzersiz yap ben hep yattım bu yüzden oldu diye dusunuyorum
Mehmetars Olivia yapıyorum yürüyüş hurma yiyorum ama çömelme falan zor yapıyorum kasıklarıma kramp giriyo sürekli