kızlar 16. haftamdayım belim çok ağrıyor sizce normal mi
111anonim111 benimde kopcak gibi agrıyo ya 15+1 im magnezyum veriyolar
Normal benimde ağrıyor 15. Haftadayım
Sinemis567448 aynen magnezyum kullanıyorum biraz hafifledi