Ya ben çok sabirsizlanmistim adetime 5 gün falan kala yaptım 😅 ikinci çizgi çok belirsizdi hastaneye gittim kan verdim, doktor keseyi göremedi beta hcg 500 lerde çıkmıştı, gebelik var görünüyor ama bisey göremedim o yüzden çok umitlenme demişti 🥲 hatta dış gebelik olabilir bir sıkıntı olursa hemen gel alalım dedi, bir hafta sonra başka doktora gittim o alttan muayene yaptı kese görünüyor ama kalp atışı yok dedi, keseyi görüyorum gebelik materyali de var içinde bir hafta sonra kontrole gel dinleyelim dedi. Doktorların söyledikleri moralimi bozduğu için çok acele ediyorum galiba deyip bi 10-15 gün sonra tekrar gittim 7-8 haftalıkken, o zaman kalbini falan duyduk bebek de göründü. Şimdi 33+6 yız ablası doğumu bekliyoruz 😌