Ela51
Merhaba
Her ay ayın 15 i olan adetim Temmuz’da ayın 8 inde oldu 3 gün sürdü bitti anlam veremedim
Kayınvalidem üzerine görmüş olabilirsin dedi ama aldırış etmedim
Sonra içime bi kurt düştü aradan haftalar geçti
Ağustos’un 15 i idrar testi yaptım
iki çizgi de belirgin şekilde pozitif çıktı
Ağustos’un 17 si doktora gittim son adet tarihime göre 5+5 günlük dedi
Ben kalp hastasıyım
Bebeğin gelişimi benim için çok önemli
Şu an da sat göre de ultrason ölçümüne göre de bebek 24+5 günlük
Aklıma takılan şu
Acaba Temmuz’da adeti üstüne mi gördüm hamilemiydim o zaman
Yoksa
Testi yapmadan 12 gün önce yani
Ağustos 3 ünde eşimle birlikteliğimiz oldu o zaman mı hamile kaldım ?
Doktora gittiğimde ultrasonda bebek 14 günlük olsaydı doktor bunu bilir miydi karından ultrasonla baktı kese hemen göründü
1.48 cm GS Ölçüsü vardı
Lütfen yardımcı olun 🙏🙏🙏