Arkadaşlar benim göbeğimde piercing var. Şu an 10+4 haftalık hamileyim yani karnım daha büyümedi haliyle. Karnım büyüyünce çıkarmak zorunda mıyım? Çıkarmak pek istemiyorum açıkçası çünkü normalde tesettürlüyüm, göbeğimi delecek bir kadını zor bulmuştum şimdi delik kapanırsa tekrar bulamayabilirim. Ne yapmalıyım, doktoruna soran veya yaşayan var mı?