Melikemrvvv Her doktor kontrolünü iple çekiyorum resmen ayda 1 kere olması çook uzun geliyor siz kaç haftada gidiyorsunuz 🥹🥹🥹
yeschef-13 Melikemrvvv benimde yarınnn şeker yüklemeside yapılacak ben 3+2 gidiyorum bir ücretli bir kontrol 3 hafta 2 hafta şeklinde yani doktorum böyle planladı bizim içinde güzel 💐 bol bol görüyoruz hemde ücretsiz hakkımız yanmıyor oldukça keyifli
Lavinya21 Melikemrvvv dedi ama ben ultrasondan korkuyorum açıkçası bebeğe baskı oluyor zarar veriyor diye düşünmekten gidemiyorum çok şükür Rabbime iyi gidiyor gelişimi önümüzdeki hafta içi giderim heralde ama
Nidaanur Melikemrvvv yurt dışında doğuma kadar 3kez ultrasona giriliyor. Türkiye’de ayda bir olması kafa karıştırıcı açıkçası. En azından ilk aylarda çok gidilmemeli.
_almirasmom Melikemrvvv 3 haftada bır gıdıyorum kankı oldum resmen doktorum randevu almadan ıstedım zaman gıdebıluyorum ozel klinik oldu ıcın bu hafta bır gun ıcınde gudecegım kafam eserrse suan bıle kalkar gıderım🥹🤣