Merhaba anneler tecrübenize bilgilerinize ihtiyacım var iki aylık bi oğlum var sabah altını değişirken bezinin üzerinde turuncu-pembe gibi bi leke vardı. Nasıl anlatsam pipisi yumurtalıkları fazla yumuşak gibi. Saat 9 gibi bezini taktım hâlâ çişini yapmamış. Şu an saat 12.30 Kaç saat çiş yapmazsa sıkıntılı olur tehlikeli olur