Ya ikiz gebeliklerde daha fazla oluyor diyorlar ondan mı böyleyim 😕 İlk çocuğumda da oluyordu ama asla bu kadar kustuğumu hatırlamıyorum bu haftalarda rahatlamaya başlamıştım.Bulantı ilacı hic kullanmadan sabretmiştim.
Ama bu gebeliğimde tam azalıyor galiba diyorum bakıyorum ertesi gün iki kere kusuyorum.O bulantı hali zaten bütün enerjimi alıyor.Diyorumki ikiz diye ya bide 9 ay devam ederse 🙈 çok korkuyorum ne olur güzel bir şeyler söyleyin geçecek mi🌷 Hep dua ediyorum bütün hamileler için 🙏🏻