Kızlar merhaba ben ağustos ayında kimyasal gebelik yaşamıştım geçen ay tekrar ovulasyon testi kullanmaya başladım aynı zamanda kan pıhtılaşmam çıktı genetik testinde döngüm 28 gündür bugün adet olmam gerekiyor hafif kasık sancılarım ve göğüs ağrılarım var inşallah adet olmam 😔 Kasıklarda hafif ara sıra sancı oluyor benim gibi olan var mı ? 🥹