Seda_nur4760 Burda postlarda denk geldiğimiz o kadar güzel iyi kalpli insanlar var ki hepınızden Allah razı olsun ❤️🤲🏻 Öyle içimden geldi yazmak istedim
Hazalaskin Seda_nur4760 evet ya insan birini tanımadan da onun için üzülebiliyormus. Destek olabiliyormuş. Sözleriyle sarilabiliyormus 🫶
Sadeceanne2 Rabbim güzel insanlarla karşılaştırsın inşallah inanın yazmasam bile gördüğüm her postta dua ediyorum insanın insana duası lazım
Seda_nur4760 Sadeceanne2 elbette canım Allah razı olsun Rabbım hepımızı hayırlı iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah ❤️🌸
Seda_nur4760 Hazalaskin aynen öyle birbirine dua eden insanlar var o kadar hoşuma gidiyor ki yemin ederim ❤️🌸