Kızlar benm bebek iki hafta hastanede kalmıştı bir kaç gün önce çıkardık sadece sütümü veriyorm ama ağrı olduğu için çok veremiyordum bugün kontrole götürdük doktor dedi doğduğu günden bu güne fazla kilo almamış her süt verdiğinde 30 ml mama da ver dedi bizde sma maması aldık benm sormak istediğm her süt verdiğimde mama versem çok olmaz mı yani çünkü ben bazen yarım saate bir de emziriyorm nasıl versem sizce?