Nurol
Evet, gece 12 de suyum geldi. Wp üzerinden Halide hanıma bildirdim. Hemen arayarak dönüş yaptı. Hastaneye geçmem gerektiğini ilgili nöbetçi doktor kendisine bilgi vereceğini söyledi. Halide hanımdan memnun kaldım. Ama ebelerden kaldığım söylenemez. İnşallah bilgili iyi ebeye denk gelirsin. 7 de epidural oldum fiyatı 7.500 8 de doğum oldu