Nurceyhan93 Kızlar merhaba 32.haftadayız kalp atışım çok hızlı böyle bu durum yaşayan oldu mu aranızda
Lavinya24 Nurceyhan93 benimde gün içinde zaman zaman 115 lere çıkıyo 31+1 deyim bende tansiyonun normal mi?
Guluzar06 Nurceyhan93 bn aynı haftada yaşadım gece gecen hafta 2 gün yattım çünkü ardı dan doğum sancım tuttu
Lavinya24 Nurceyhan93 o zaman sıkıntı yoktur bence ya bi de demir eksikliği çarpıntı yapıyomuş demirimiz hepimizin artık muhtemelen düşüktür
Guluzar06 Nurceyhan93 hayır çok şükür ilaçlarla durduruldu şimdi 34 hafta olmak üzereyim bıraz daha bekler inşallah