yenianne0511 canım ben de zaten kan pıhtılaşmasi var , oğluma hamileyken de doğuma kadar doğumdan sonra da coraspin + oksapar iğne kullandım. Bunda da hemen başladım ama. Onunla alakalı mi bilmiyorum. Oğlumda 16 . Hafta da başlamıştı bu kasılmalar. Doktor yalancı doğum sancısı demisti ama birşey yapmadı ilaç vs. Şuan ki hamileliğimde de 8 haftalıkken başladı kasılmalar şuan 16. Haftadayim hâlâ devam ediyor. Bilmiyorum sebebini