Kızlar 28 ay önce sezaryen doğum yaptım şimdi 17 haftayım temmuz sonu nasipse doğum ama normal çok istiyorum çünkü bakacak kimsem yok oğlumda çok zorlanmıştım hemen ayaklanmak istiyorum..birde spinal anestezi sonrası cok baş ağrısı çekmiştim 3 sene arayla ssvd yapan var mı?