Sevvalkizilkayaa Karnı düşmeden doğum yapan oldumu hanımlar öyle bi söylenti var karın doğuma yakın düşer diyolar benim hiç düşmedi 38. Haftamdayım
ikiprensannesi53 Sevvalkizilkayaa iki gebeligimde de göbeğim düşmeden doğum yaptım ilki su gelişi oldu ikinci suni sancimla
ikiprensannesi53 Sevvalkizilkayaa 39+4 ilk doğum 40+1 doktorun dogumu baslatmasiyla ikinci doğum oldu bebek kanalda değildi hiç sancim yoktu açılma yoktu mecbur doktor dogumu baslatti