O kadar üzgünüm ki, doktordan çıktım şimdi 8 haftalık gebelik ama sağlıklı gözükmüyor dedi. Kalp atışı da yok. 3 gün sonra tekrar gel dedi. Almamız gerekebilir dedi. Özel hastaneye gideceğim daha iyi bir doktora. Hemen mi gideyim 3 gün sonra devletteki doktorun tekrar bakmasini bekliyim mi bilemedim allak bullak oldum