nazlidumn ben 17.haftama kadar günde 6 fitil, 3 günde bir de iki ampul iğne şeklinde kullandım ikizlere hamileyim sürekli kanamam vardı 17.haftada iğneyi bıraktırdı doktorum kanamam da kesildi 🙏🏻 fitile biraz daha devam etmiştim, doktorunuz verdiyse kullanın mutlaka 🌸