Elfn bu sabah birinin postunu okudum daha katılalı 7 saat olmuş .Yok efendim bu soruları neden soruyorlar yok iltihap yazamamış intihap yazmış bilmem ne vıdı vıdı bir şeyler yazmışlar o kadar üzüldüm ki.resmen onu yazan kişiyi rencide etmişler neticede o bayanda hamile gördüyse ne kadar üzülmüştür.ya gercekten cok bencil insanlar var .benimde beğenmediğim başlıklar oluyor ama yorum yapmadan cıkıyorum .soruyu sorana saygı duyuyorum.bu uygulama kimsenin babasının değil .yok efendim o niye oyle yazmış yok efendim o kelime oyle mi yazılırmış sanarsınız ki kendileri gazete de köşe yazarları ,istanbul Türkçesi ile konuşup yazıyorlar birde insanları aşağılıyorlar.valla Allahtan bana denk gelmiyor cok sinir oluyorum şu ara birinin kalbini kıracağım .duygularıma tercüman oldugun için teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻 Özgürlük değil mi isteyen istedgini yazsın kimene 😄 .he birde bi iki kullanıcı var üzerlerinden her daim negatiflik akıyor nrde tartışma cıksa diyorum ki kesin o iki kişi ortalığı karıştırmıştır .yorumlara baktıgım da ne kadar haklı oldugumu görüyorum .Ya lütfen sonuna kadar okuyan olduysa birazcık SAYGI duymayı öğrenin.herkesin aldığı eğitim , görgü aynı olmak zorunda değil kimse mükemmel değil dönün kendinize bakın 🙏🏻