Hatice333 32 haftalık olduk kızıma hala işime karar veremiyorum önce İpek ismini düşündük ama kesin değildi şimdi de Pera ismini beğeniyorum sizce hangisi yardımcı olabilir misiniz ?😩
Gurbetci1anne Pera gerçekten çok feminen bir isim peri kızı gibi canlanıyor gözümde 🧚♀️ kızım olsa ben de pera koyardım☺️