24+2 hamileyim doktor karnımın çok sert olduğunu ve rahimin dar olduğunu söylüyor yok bebek içinde iki büklüm oluyormuş bazen karnım patlayacak gibi oluyor o kadar sert oluyor magnezyum eksikliğindenmiş başına gelen var mı magnezyumu kullandığımdan beri bebeğimin hareketleri hafifledi önce daha sert vuruyordu