tugeyli Ben 13. Haftada gittiğimde kızım netleşti ama diğeri cıkıntı var gibi de yok gibi de dendi netleştiremedik böyle bir şey yaşayan var mı ?
Esranur55 tugeyli benimde 12 haftada erkek dendi 16 kiz görüyorum dedi sonra baska doktora gittim ayrı içim rahat etmedi kiz dedi en iyi net bilgiyi detaylı ultrasonda görürsün canım
MadameNoire tugeyli ablama erkek dendi hep kız doğurdu hazirliginizi ortak renklerden yapın derim. İki cinsiyete de isim seçin bekleyin 🤣🤣😍
tugeyli Muratseyma2015 yaa o zaman benim diğer bilemediklerinin de erkek olma ihtimali var diiyebiliriz 😁 kıza cok net kız dediler de diğeri erkeğe de benziyo kıza da benziyo dendii
tugeyli La_Liberte yaa hayırlısı olsun inşallah hakkımızda hepimizin gönlününrazı gelecegi hayırlarla 🌸🌸🙏🏼🙏🏼
Tgbaaygn La_Liberte ya benim başından beri kız detaylı da da kız dendi en son 29. Hafta da kız dendi bacak aarasını da gösterdi boştu yani yanılma olmaz dimi ya 4 doktor kız dedi
Tgbaaygn La_Liberte inşallah canım ya inan kafam allak bullak oldu dolabını hep hazırladım herşey pembe ☺️
tugeyli kardelen25_ kardelen25_ benim doktor sanırım garantici diğeriyle işgili hiçbir şey diyemedi 😬 ama biri net inşallah değişmezzz🙏🏼🩷
tugeyli Haticeburak06 yaaa aslında erkekte cok değişme olmuyomus kızda oluyormus sizin şansınıza tam tersi olmus 😬 saglıkla alın inşallah kucagınıza 🩷🌸
kardelen25_ tugeyli benim doktorumda kızlarımdan birini bildi kesin kız diyerek. Diğerinede %90 erkek demişti onda yanıldı 😅 Allah gönlünüze göre versin ins🙂