tugeyli İkizlere hamileyim 13. Haftada kızım netleşti ama diğeri netleşmedii cıkıntı var gibi de yok gibi de dendi kız olup değişen var mııı ?
momofmychildren tugeyli bir arkadaşımın 16.haftada birisi netleşti diğeri 18de. Diğer arkadaşımın 15de ikisine de kız dediler sonraki kontrolde birine erkek dediler
Gebelik_takibi tugeyli Canım bnimde doktorum ameliyatta olduğu için asistanı baktı 15 haftada ama etrafımdaki herkes ayrıntılı ultrasonu bekle yanılma olabiliyor dediler birde asistan baktığı için bekliyorum çarşamba ayrıntılı ultrasonum var değişiklik olursa haber ederim
tugeyli momofmychildren yaa benim de ilk gebeliğim o yüzden isterim ki iki duyguyu da aynı anda yasamak saglık sıhhat içinde inşallah hepimizin gönlüne göre olur 🌸🙏🏼🥹
tugeyli Gebelik_takibi yaa inşallah gönlümüzün razı gelecegi hayırlarla güzel haberlerini bekliyoruzz 🌸🌸🙏🏼
Gebelik_takibi tugeyli Amin inşallah canım bnimde ilk ikizlerim ama erkek kız fark etmez sağlıklı olsunlar da bn alışveriş için bekledim cnm hayırlısı olsun 😊
tugeyli Gebelik_takibi tabiki önceliğimiz sağlıklı olmaları kız netleşince kıza basladım inşallah sonradan 2 erkek haberi almam 😂🥹
Gebelik_takibi tugeyli İnşallah canım 😅 kaç haftalıksın bnde sırf işte bu yüzden bekliyorum canım çoğul gebelik maddi olarak biraz daha zorluyor
tugeyli Gebelik_takibi ben cinsiyete 13.haftada baktırmıstım 16 da netleştiririz dedi su an tam 16. Haftanın içindeyim 😬 senin kac hafta oldu 🙏🏼
Gebelik_takibi tugeyli Canım bnim yanılma olmadı 15 haftayken kız demişlerdi 20 haftada ayrıntılı aynı kız ikisi de sen gittin mi belli oldu mu😊
tugeyli Gebelik_takibi Gebelik_takibi yok canım ben daha gitmedimm 🥲 haftaya büyüj ihtimalle gdiecegim inşallahh gönlümüze göre sonuclansun saglık içinde 🌸 öğrenir öğrenmez yazacagım ben 14 haftalıkken gitmiştim hatta 13+5 di bakalım haftaya 17. Haftanın içine girecegiz netleşmiş olur diye düşünüyorum 🙈