Gzyy123 merhaba benim 9 gün vardı 2 tane erken gebelik testi yapmıştım ve pozitif çıkmıştı 1 gün sonra doktora gittim tam yumurtama dönemine denk gelmiş max 3-4 haftalık demişti 🧿💐 ama şu çubuk olan testlerden yapmıştım kaset değil iki farklı marka vardı eczanede ikisinide alıp yapmıştım