Kızlarrr Bornova tarafında oturuyorum devlet hastanesi olarak ikili tarama testinii nerde nasıl yaptırdınız? Bi çok hastane de yok duyduğuma göre Buca Seyfi Demirsoy da peritananoloji diye bi bölümden randevu alınıyo muş 🙄 haftam geçmeden yardımcı olur musunuz?