Hilaldabaan bende gebelik yok fakat tahlil sonuclarim hep birbirinden farklı çıktığı için rahim ağzından ameliyat oldum buda rahim kisaligina sebep oldu doktorum hiç böyle birşey dememisti gebe kalirsanda hiç bekleme demişti başka hastaneye özele vb gitceksende durumunu muhakkak şöyle demişti demekki doktordan doktorada fark varmış canım