Mhmmd Yine ben arkadaşlar şimdiki sorularım işle alakalı İkiz gebelikte çalışan var mı dogum izni 31.5 oluyor nasıl izne ayrıldınız dogum sonrası çalışmama durumunda işsizlik alınıyor mu.
edasontr Mhmmd bende surda beklıyım 30 haftalıgım ama adet sancılarım basladı acaba rapor alsammı diyorum 🥹
edasontr Mhmmd yani eger gec rapor alırsan ise donme de gec oluyor diye bliyorum ne kadar gec alırsan okadar gec gidiyosun
Kahramankentli 24.haftadan 30 haftaya kadar rapordu yıllık izin hepsini kullandım 30 da doğum öncesi izne çıktım