Zeyneppmuratt ayy sıkıldım artık gerçekten hamilelikten geçen hafta sancim oldu biraz ama gelen giden yok sizde ne durumlar kızlar
Nur_Alp Zeyneppmuratt kız dur daha biz doğurmadık 😅😂 39+1 deyim valla her gün sinir krizi geçiriyorum gelmiyor bu inatçı bende doğurmak istiyorum artık ya ☹️😅💙
Yaseminduygulu Zeyneppmuratt bende 37 de doğum yaptım canım 38 haftada olacaktı 37 de sancım oldu sezeryan oldum
senafa_ Zeyneppmuratt ben daha 32 haftalığım ama cogu zaman aglıyorum agrılarımdan iki saat yürümeye gelemiyorum belim ayagım agrıyor uyuyamıyorum her yerm ağrıyor 😣 zamanım gelsede hayırlısıyla dogursam die dua ediyorum 🥹🥹 kızım 41. Haftada gelmisti korkuyom buda gec gelir die 😃
Zeyneppmuratt Esraabbaa hadi bitmiş senin daha benim 3 haftam var 🙃🙃 doktor birsey demiyor mu doğum için suni sanci falan
Zynpylmz-25 Esraabbaa Esraabbaa bende 39+1 artık bende baslicak sıkıldım demeye herkes başlamadı mı sancilar diye sormaya başladı
2bebek1 Gurbetci1anne ben de ssvd adayıyım 36+4teyim. Neler yapıyorsunuz doğumunuz yurtdışında mı olacak
Gloria06 36+2 . Artık gece sıfır uyku, oturduğum yerde bile bir sağa bir sola kaykılıyorum. Allahın gücüne gitmesin artık ben yoruldum ve doğurmak istiyorum.
Zeyneppmuratt Gloria06 Al benden de o kadar gece uyku yok sağdan sola dönemiyorum çok zor Allah yardimcimiz olsun 🥲🥲
Esraabbaa Zeyneppmuratt demedi valla perşembe gitmiştik. Yine bu perşembe çağırdı bakalım belki der bu sefer. İnşallah kendi gelir de
Gurbetci1anne Zeyneppmuratt ilk doğumum sezeryandı bi de bebek büyüdükçe dikişlerime ağırlık veriyor dikişlerim ağrıyor yatakta dönme işkence zaten
Zeyneppmuratt Nur_Alp ayy bu sinir sizde de mi var yaa en ufak şeye kriz geçiriyorum çok gerginim oğlum var küçük o bile artık sinirlerimi bozmaya başladı 🥲 iyi gelmedi bana bu hamilelik 😄
Zeyneppmuratt senafa_ benim oğlumda çok ağrım oluyordu 32 haftalarda başlamıştı ama bu hamileligimde yeni başladı 2 hafta falan oldu artık çok yoruldum bisn önce bitsin diyorum inşallah seninki de cok beklemez 🥲🥲😄
Pinnar7 senafa_ ben de öyleyim 32 den sonrası nasıl geçecek hiç bilmiyorum bir de 37 ye kadar çalışacağım rapor aldım
Zeyneppmuratt Kucukanne26 Allah bian önce kurtulmayı nasip etsin bize gördüğüm kadarıyla herkes bizim gibi zor geciriyo hamileliğin 😊
Nur_Alp Zeyneppmuratt maalesef bende aşırı sınır var bebegim de benim gibi olmaz inşallah 😂 yoksa vay halimize
Nur_Alp Jumana sıcak bir duş al üşütme sakın kendini allahon izni ile bir avazda doğurursun inşallah darısı başıma inşallah amin 😂