Siisaa Benim bi kaç gün önceye kadar ciddi mide bukantısı öğürme sürekli iştahsızlık halsizlik çok oluyor sırt ağrım. Bi kaç gündür baya rahatladım ama şimdide de bebeğe mi birşey oldu diye panik yapıyorum 🥹
Calikusuuu Siisaa ben geçen hafta aynı şeyi yaşadım doktoruma daha erken olduğu için gitmeyip acile attım kendimi boş yere telaş yapmışım zaten akşamına tekrar bulantılarım geri gelmişti 😀😀
Siisaa Bhyshn off evet ya sürekli kafamın içinde milyonca soru acık sürekli bi araştırma yapıyorum 🥹🥹 kimisinde Allah korusun bebeğe birsey olunca belirti olmuş kimisimde olmamış bol bol dua ediyorum rabbim bebeklerimizi sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin 🥹
Zeynepci012 Bende öyleyim insan korkuyor her hafta kontrole gitmek istiyorum ama doktor 3 hafta sonra gel dedi bu hafta değil diğer hafta gitmeyi düşünüyorum 🙄🥹 🤷🏼♀️
Siisaa Zeynepci012 evet beni de 3 hafta sonra çağırdı cumartesi gideceğiz ama günler nasıl zor geçt bide böyle belirti gidince hepten zindan oldu 😌
Siisaa Calikusuuu bende doktoruma yazmıştım oda hafta sonu il dısındaydı. Whatsapptan böyle cevap vermek doğru değil istiyorsan hastaneye başvur dedi. Sonra bende gitmedim dedim belki alışıyordur bide acilde stres yaşamıyım. Hafta sonu zaten gidicem ama hala geri dönen bir belirtim olmadı 😅😅
Bhyshn Siisaa Amin canım rabbim sağlıkla versin inşallah cümlemize 🙏 belirtiler olmazsa erkek diyorlar bana da kimi de bünye alışıyor artık hormonlara diyorlar bakalım hayırlısı olsun inşallah rabbim korktuğumuza uğratmasın
Zeynepci012 Siisaa inşallah geri gelir belirtilerin 🥹 sıkma canını inşallah bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız 🥰🤲🏻♥️
Siisaa Bhyshn öyle şeylere çok inanmıyorum ben görümcem 4 ay boyunca sadece serumla hamilelik geçirdi yine erkek oldu bence bünyeden bünyeye fark var. Rabbim hayırlı evlat nasip etsin hepimize