Merhaba arkadaşlar. 12 Şubatta 5. Gün 2 adet embriyo transferi oldum. 7. Günde kanda beta hcg testim 157.8 geldi 10. Günde 322 geldi ve doktorum bir daha test yaptırmamamı 10 gün sonra ultrasona gelmemi istedi. Ben dayanamayıp 13. Gün tekrar test yaptırdım ve 525 çıktı. Kimyasal ve ya düşük mü acaba? Yardımcı olabilir misiniz?