edasontr kızlar dun gecedenn beri adet agrısı gbi agrım var ikizlere hamileym 30 haftalık neden olablr ki ?
MorKelebek54 edasontr bi fikrim yol kuzkm ama bi doktora gorunsen iyi olur jer ijtimale karsi ikiz gebelikler her zaman risklidir cunku kotu bisi yoksa bile en azidnan icin rahatlar bi git girun bence
miranatlas edasontr 27+4 te adet agrısı sikaystiyle gittim şiddetli sancılarım ve acılmam çıktı gitmeseymişm dogum baslamıs durdurdular hemen gitmelisin