Flora34 Merhaba hanımlar. 21 haftalık hamileyim. İnhibin A 170 çıktı ne anlama geliyor internetten araştırdım bulamadım. Bir bilen varmıdır
Seden Ilk defa duydum bende ama bulamadığın bisey icin niye moralini bozuyorsun belki normal bisey kendi kendine stres yapma hemen.
cinderella İnhibin kadınlarda overde erkeklerde ise testislerde üretilen bir tür hormondur.hamile kadınlarda plasentada inhibin-A üretilir ve bu anne adayının kan dolaşımına katılır. Yapılan araştırmalarda bebekte Down Sendromu olması durumunda kan inhibin-A düzeylerinin daha yüksek olduğu bulunmuştur. . Ancak tek başına değerlendirildiğinde inhibin-A Down Sendromlu olguların sadece %41'ini tanıyabilmektedir.
Flora34 Ktkbsk hayır canım. Doktor riskli bulmuştu ama hep abartıyorlar. Şuan 2 aylık oldu oğlum. Hiçte bi sağlık sorunu yok çok şükür
Melisakeskinn Flora34 merhaba benim de inhibin a 154 Hcg 19141 E3 0.92 AFP 32.5 çıktı tedirgin oldum değerler kötü mü
Flora34 Ktkbsk hiçbirşeyi kafanıza takmayın. Görümcemi çocuğu aldırması için bile ikna etmeye çalışıyolardı yüzde elii zihinsel olur diye. Ama nur topu gibi bir kızı oldu. Hep avartıyor doktorlar