Aslihann_
@2bebek2-
Ben etlik şehir hastanesi perinatoloji takipliyim nasip olursa dogumumda orda olacak daha önce doğum yapanlar da genelde memnun 13. Haftada serklaj yapıldı ve servisinde kaldım odalar en fazla 2 kişilik sancı odası ayrı oluyormuş tek kişilik her yer temiz ve personel gayet ilgiliydi
Normal poliklinik de Adnan Kaya var önceden özel polikliniği vardı oradan tanıyorum çok iyi bir doktor 15 günde bir yer değiştirme oluyor onu takip etmek gerek
Benim gibi riskli durumda olan içinde perinatoloji de
Şeyma Banu Arslanca
Nazan Vanlı Tonyalı öneriyorum kendileri oluyor denk getirebilirseniz diğer polikliniklerde asistanlar bakıyor biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🙂🌸