SmyEsciv Herkese günaydınlar… ben şu an yolda işe gitmeye çalışıyorum. Gerçekten o kadar bıktım ve yoruldum ki kızlar izne ayrılmak istiyorum bir an önce 😬🙄 işin stresi ayrı yorgunluğu ayrı off nefret ederek gidiyorum resmen benim gibi olan var mı 🫣
Bsrrgl SmyEsciv kaçıncı haftadasın inşallah az kalmıştır o tahammülsüzlüğü iyi biliyorum son 4 günüm kaldı.