İmplant olan dişimin dibinde 3 4 gün önce bir şişlik hissettim sanki apse olmuş gibi ama hiç ağrı ve sızı olmadan hamileyken diş tedavisi olmuyor diye doktora gitmedim evde sürekli sirkeli su ile gargara yaptım her gün ve bugün hafifledigini indiğini gördüm başına bu tarz diş problemi gelen ya da hamileyken diş sıkıntısı çekildiğinde sizler ne yaptınız nasıl bir yol izlediniz yoksa doktora gitmelimiydim bilemiyorum