eesraktas doktora hamile olduğunuzu söylemediniz mi? Hamileliğinizi gizlemediyseniz yazdığı ilac, hamilelerin kullanabileceği, bebeğe zararı olmayan bir ilaçtır. Bildiğim kadarı ile de augmantin hamilelikte kullanılan bir ilaç. Ama bence yine de kendi kadın doğum doktorunuza da danışın başlamadan. Burda tavsiye istemek çok doğru değil böyle bir konuda, ama yine de sorduğunuz için ben fikrimi söyleyeyim, ben boğazım ağrısa antibiyotik içmem gebe iken, doğal yöntemler ile halletmeye çalışırım. Allah korusun daha ciddi problem olur içilir tabi de bana sorarsanız bol meyve, limonlu su, tavuk suyuna çorba dinlenme ile kolayca atlatılır.