Yusuf64 Deletedmom0333 hayır sen en yakın sağlık ocağına gidip kayıt yaptirabilirsin bende gurbete evlenip geldim kaydimida almadim ama sistemde çıkıyor zaten evli olduğun sorun olmuyir