Kızlar 18 haftalık olduk bugün, ikinci gebeliğim daha erken diyenleriniz olabilir hareketlerini hissetmek için ama 16. Haftada hissetmeye başlamıştım daha öncede yaşadığım için bebek ve bağırsak hareketlerini ayırt edebiliyorum fakat geçtiğimiz çarşambadan buyana hiç hissetmedim sizce bu normal midir hissederken birden hissetmemek daha küçük diye kafaya takmamaya çalışıyorum ama gece boyu yan yatıp dinledim hiç hareket etmedi, cuma günü randevum var o güne kadar beklemeli miyim böyle bir durum yaşayanınız oldu mu